mandag 21. mai 2012

Hjelp!! Æ treng fargetips?

Nå som våren og sommeren e her, nærme det sæ tia førr utearbeid! I år står blandt annet maling av spikerteltet på "burde-burde" lista.
Problemet e å bli enig om fargen vi ska ha.
For tia e æ nok veldi enveiskjørt når  det gjelder farga, nå som min kjære ikke alltid e like mye me på bestandig.
Så derfor tenkte æ at æ skulle ty til hjelp fra dæ denna gangen.
Ingenting e så bra som gode tips!
 Korsn farge/farga ville du brukt? 

Takke for alle gode råd, kanskje vi til å med får ny inspirasjon *smile*







3 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg ville valgt den lysegrå. Stilig når det er grått på vogna også :) Eller hvitt med grått rundt vinduer og evt. rekkverk på plattingen.

Kari sa...

Jeg hadde tatt samme farger som vogna. Hvit med blå striper.....Da går det lissom i ett :o)

Elin sa...

Ja det var det da:) Men jeg tror jeg ville ha gått for gråfarge:)
Jeg har merka at jeg blir mer å mer glad i grått for tida, ikke vet jeg hvorfor;)
Lykke til med fargevalget, gleder meg til å se hva dere kommer frem til:)

Klemmer Ea

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails