onsdag 9. mai 2012

En liten vri og en helt ny look

Under gårdagens vaskeøkt kjente æ at trangen på forandring bei stor. Å sia vi har ei stue med veldi få muligheta, så va det kjøkkenet som atter en gang fikk en litt ny vri. Har hatt det sånn flere gang tidligere, men denna gangen bei det likevel helt nytt sia vi har investert i slagbenk sia sist.
Å med den fikk kjøkkenet og stua ett litt mer markert skille.
Bei kanskje ikke helt bra med lampen som e hengt opp utifra at bordet skal stå andre veien, men det får duge enn så lenge!


Forandre du ofte på møbla og inventaret?

Må virkelig beklage at æ e så dårlig med å gi tilbakemeldinge på de flotte kommentaran dokker legg igjen her inne, men helt ærli så huske æ ikke sist æ tok mæ en ordentlig bloggerunde... Hverdagen e plutseli blitt fylt opp me helt andre ting nu som lillesøster e kommet.. Men regne me at æ e tilbake i mitt ess igjen om ikke så lenge. Imens håpe æ at du fortsette å legge igjen gode ord her inne, førr de sett æ virkelig stor pris på ♥

Fin kveld til dæ!



5 kommentarer:

Regnbuedrops sa...

Det ble kjempe bra =D
Jeg likte det veldig godt, jeg liker sånn "usynlig" romdeling hehe.
Ha en fin kveld.
Klem

Jatte sa...

Så fint det ble!!

Jeg ommøblerer OFTE, må ha forandring hvis ikke blir jeg gal.. hehe

Ha en fin Torsdag,
Klem Jatte♥

Elin sa...

Så fint det ble:)
Ja jeg er en slik som ofte forandrer, det har jeg vært siden jeg var lita hihi:)...Å min datter på 9 år er akkurat som meg...liker å flytte rundt på saker og ting:)

Ønsker deg en fin dag:)

Klemmer Ea

Jessica Hubow sa...

Fantastisk innlegg! Hold oppe det gode arbeidet;)

Du synes å vite mye om interiør og stil, kan du vennligst gi meg din mening om disse lampene - ser det bedre i blått eller rødt?

http://delightfull.eu/wall/diana_wall.html

Jeg elsker begge deler, kan ikke bestemme hvilken jeg skal få xD

Trine sa...

Tusen takk alle sammen :) Bei veldi fornøyd med resultatet!
Godt me litt forandringe innimellom. Skulle bare ønske at æ kunne gjør det samme i stuedelen..

Ang lampen, så trur æ at æ ville gått for den røde. Syns begge va veldi tøffe, men den røde va utruli knæsj :)
Håpe du finn ut av det.

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails