mandag 15. august 2011

Ka ville du gjort??

Så satt man her med ryggen i ulage igjen... huff som man ska plages.. isjasnerven e i klemme så alt e bare ondt å slitsomt... igjen... Jada, æ vet at det eneste som funke e trening... Men når dørstokkan her i huset e km vis i bredda, så e de så utruli vanskeli å komme sæ over!

 

Tenkte forresten æ skulle be om råd fra dokker flotte flinke der ute! 
Har fått denna flotte barnebenken som være i campingland.. Men den treng litt vedlikehold.
Spikertelt og utebod vil bli malt hvitt, mens terassen skal være grålig av nå slag.. ytterdøren har æ en plan om å finne en flott gråfarge til... muligens koksgrå!
Så da e mitt spørsmål til dæ...

KA VILLE DU GJORT MED BARNEBENKEN?

Alle tips mottas me STOR takk! 



4 kommentarer:

Anonym sa...

Kanskje friske den opp i en turkis farge som en frisk kontrast til grått og hvitt.....

Silje sa...

Fiin benk!
Sier som nr 14 turkis, eller kanskje mintgrønn?

klem fra Silje

Anonym sa...

Kjenner godt til det der med å ha en isjasnerve i klem....har slitt med det siden jeg var gravid for 9 år siden, og er god i lange perioder og så kommer det plutselig tilbake igjen. Og da er jeg nesten invalid....
Så du har min fulle sympati :)

Tror jeg ville hatt benken i hvitt jeg, men det er nok mest fordi jeg vil ha alt hvitt for tiden.....hehe :)

Ha en så fin kveld som mulig og god bedring ♥

Cathrin sa...

E trur nok æ villa leita fram bøtta me vitmalinga æ, trur d blir vældi fint lamme den gråe plattingen og di vite væggan. Å blir du lei så e d jo bare å male på nytt i en anna farge seinere.
Huff, ryggont e ikke nå koseli! Go bedring tel dæ og la ryggen kvile ei stund, så ska du se du blir go som ny om ikke længe.
Krya på dig, som mine svænske arbeiskollega sir! ;o)
-gobedringsklæm-

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails