tirsdag 5. juli 2011

på kjøkkenbenken..

.. står to pastaglass full av godis.
Når man e på Sverigetur, e det jo nesten obligatorisk å komme hjem med sekkevis av godteri *smile*
Fotballguttan vårres fikk gleden av å besøke Lösvikthuset under fotballturneringa, å æ vet ikke kem som bei mest ivrig der inne av dem og oss foreldra..
Nu e det ferie, så da e det lov å kose sæ litt ekstra!
Så koførr ikke pynte kjøkkenbenken me herlige små fristelsa ♥

Her nytes ferien, og endelig e sola kommet tilbake!
Og "stakkars" lille mæ, som sku komme igang me sommerfrisyre, endte opp som en flekktyfus.. Bare spørs om det bli skaut på mæ nån uke fremover....


4 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Yammmi! Smågodis, er det noe bedre...Gleder meg til å ta laus på gotterihyllen når jeg kommer hjem ;o)

Nå er det jobb for meg, klem Anna

Unknown sa...

NamNam, dette så godt ut!! Svenskegodt er obligatorisk og helt nødvendig;))

hva skjedde med håret?! Håper det går bra;)

KLEM

♥ Linnie ♥ sa...

Dekorere med smågodt ;D
Dekorativt, men farlig, hihi ;)

Artig å dekorere med litt annerledes ting rundtom :)

Jeg er sånn at jo mer snop man har i hus, jo mindre lyst har jeg på det, men ungene har desto mer lyst på det, dersom de VET at vi har det, så jeg aner ikke helt hvordan noe slikt ville fungert hos oss ;D hihi

Men det var kjempestilig på de glassene :)

Takk for gode kommentarer inne hos meg, det varmer ♥

Ting er ikke alltid så enkelt, men det finnes (dessverre) alltid noen som har det værre enn en selv.

Å måle barns sykdommer og plager opp mot hverandre blir heller ikke helt korrekt, for ingen barn skal være nødt til å ha noe å slite med i det store og det hele, slik sett.

Det er noe jeg synes er mest urettferdig ved denne verdenen vi lever i. Hadde det vært opp til meg, hadde det vært umulig for barn å bli alvorlig syke, eller ha andre sykdommer å slite med i hverdagen.

Barn fortjener et bekymringsfritt liv, bekymringene kommer fort nok når man nærmer seg voksen alder, og da forsvinner de sjelden lenge av gangen heller ;)

Så jeg vet hva jeg ville ønsket meg, om jeg fikk 3 ønsker oppfylt av en lampeånd ;)

Men som Regine så fint sa:
Face your fear, accept your war, it is what it is.

Håper du og dine har en flott mandag =)

Skal forsøke å komme oftere innom, men jeg er litt sånn overalt for tiden, tankene er ett sted, mens jeg er et annet sted ;)

Mange klemmer ♥

Jatte sa...

Mmmm, nammis!

Ha en fin Torsdag -
Klem Jatte♥

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails