fredag 3. juni 2011

Nærmer seg me stormskritt...

Er så gøy å se at besøkstallene bare øker og øker for hver dag.
Da æ starta bloggen i januar 2010, tenkte æ aldri på verken lesera eller kor æ ville me bloggen.
Den blei mest oppretta av rein nysgjerrighet, da alt må prøves. Den har på den tia utvikla sæ til å bli mitt eget lille fristed -mitt eget lille univers - kor æ har blitt kjent med masse herlige jente.
Æ har delt utruli masse fra livet mitt og  æ vil fortsette og dele det som glede mæ i hverdagen - Trines Gleder.
Syns det er så utruli gøy når man da får igjen masse hyggelig respons. Førr det e ingenting som varme mer enn å se at noen vil følge bloggen videre, se at det er noen inne på sida å les og ikke minst det å få tilbakemeldinge på det man skriv om. Det varme hvertfall mæ veldig mye! Hver enda kommentar blir fortsatt tatt imot med stor glede å mange smil!
Prøve såklart å være like flink å gi tilbakemeldinge, men det e ikke alltid at tia strekke til. Men æ gjør så godt æ kan, da æ vet at det blir satt så pris på av den som sitt bak bloggen.
På den måten oppdage man også nye flotte blogga, som igjen vise førr ett stort og herlig univers blogglandia e. Ett uendelig univers med uendelig mange kreative sjele, som virkelig vet å spre inspirasjon. Ett univers æ e veldi stolt over å ta del i.
Derfor syns æ også at det e gøy å vise takknemmligheta mi til dokker der ute me å gi litt igjen.
Knappe 3000 til, så er det trekning på min give away som æ arrangere i forbindelse med mine 50 000 første besøkende!

Har du ikke meldt dæ på, så gjør det nu :)
Link finn du her ***
eller trøkk på bilde.
Kanskje vi ses ♥


1 kommentar:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Så fint skrevet.
Jeg har ikke blogget lenge, men det er utrolig koselig.
Bloggen min er mitt pusterom der jeg kobler helt ut.
Som du sier det er så mange positive mennesker her i blogglandia, så er man litt sliten og lei blir man løftet opp igjen av alle herlige mennesker bak bloggene. :)
Ønsker deg en flott dag! :)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails