lørdag 12. februar 2011

Litt kjøkken og babbel på en lørdag...

Ute sner det masse...i ett .. Å akkurat nu kjenne æ at æ skulle hatt litt ved inne..
Men den trur æ står nedsnedd ute..
Æ å lillebror kose oss inne me barne-tv. Deili å bare ta det helt me ro på formiddagen.
La helga synke godt inn!
Men må vel finn på nå snart, så vi får en koseli morsdag i hus i morra ♥
I oppveksten brukte vi å spise frokost på senga på di dagan. Å det huske æ va stor stas!
Å vi laga alltid hjemmelagde kort med gode tradisjonelle regle og rim som vi ga med gaven!

*sukk*...gode minna!

"Ett ord på snei... du er grei"
"Du mamma du mamma du er ikke grei.. du tisser i buksa å skylder på meg" 

Veldi synd at de har fjerna tradisjon me å lage kort på skola..  Førr det va der vi som regel laga vårres...
Den tradisjon prøve æ å gi videre til mine små, men når storebror e borte må vi nok hjelpe lillesnusk litt.
Kanskje litt vanskeli me den frokostbiten i en alder av bare to.. *smile*



Feire dokker morsdag?

Ønske dæ en super flott lørdag. Me eller uten all sneen..
Å minne fortsatt på om give awayen min, me ett nydelig skilt fra Ramsign som kan bli ditt.
Har du ikke meldt dæ på, kan du gjøre det HER!

I tillegg må æ bare si TUSEN TAKK til alle mine herlige lesera som alltid legg igjen så koselige tilbakemeldinge.
E så utruli koseli ♥
Å hjertelig velkommen til alle nye følgera! Det varme ♥


2 kommentarer:

Elin sa...

Ja vi feirer morsdag:) Med frokost på senga gave og gave til mor:)...Men ja hvorfor har dem egentlig slutta å lage mors og farsdagskort på skolen?? Veldig dumt...minnes det var sååå stor stas da vi laga det på skolen...Å så stolt som jeg var over resultatet da gitt;)

Tusen takk for koselig kommentar...det gleder meg storst skal du vite:)

Ønsker deg en koselig lørdag:)

Klemmer Ea

irina sa...

Heisann Vennen :)lenge siden jeg ar kommenter.....får jeg ikke opp bloggen din på bloggrullen tro ?? Æ må sjekk ut av det, Håpe dokk e bra alle sammen. Spesielt lillebror. Og så får dere kos dokk i morra vennen. Klem fra din venn :)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails