mandag 11. oktober 2010

Endeli ferdi... å stili bei det jo å...

Som æ har vist tidligere, så prøvde æ mæ på ei lita oppussing av 2 lampe og ett par lysestaka..
Ideen henta æ fra søte Hilde. Syns faktisk det bei ganske stili.. især me tanke på at æ va på tur å kaste det. (En smule lei all den gamle pynten...)
Så da va det bare å hoppe i det å prøve nå nytt.. Å maling hadde vi jo igjen etter oppussinga.. (man tager va man haver...*smile*)

FØR:


ETTER:


Muli æ må pusse frem enda litt mer slitt look...

Ute e det snestorm!!
Å nu savne æ boblejakke veldi... Har ei øverst på ønskelista *smile*
Satse på at æ bli heldi eier av ei sånn snart,  førr æ e virkeli en frossenpinne når det e vinter..

Faktisk så hvitt ute at man får jo direkte julestemning ♥♥♥
Ikke lenge igjen nu...




8 kommentarer:

Mattisheimen sa...

Stili! Litt maling gjør underverket :)

Huff! Ikke nevn jul, takk. E ikke klar, i det hele tatt... Dessuten står hagemøblan mine enda ute å vente på sommer'n, i lag med nån av blomstran, som AKKURAT har kommet i blomst ....

:)

Renate

♥ Linnie ♥ sa...

Dæ dær vart jo heilknæsj ;)

Du e flenk du Trine! =)

Ja, ha e bærre vørtn førrtrule mæ hærran småttis-pc'n min, så ha dæ vørre greitt, men e plages så innmaaari... + at e slit mæ å læs, sjå + kons når d bi så smått, og alt bi oppå kvarainner... ;-/

Dein e imidlertid heilt grei å ta mæ på forelæsning, førr e skriv no fortar på dein her enn førr hånd ;)
Og så tar den mindre plass enn ein 17" ;)

Sku tatt ein skikkeli bloggrunde og kommentert hos fleir, men e vart så motlaus når e sett mæ ein pc som e nesten halvparten så stor som dein e e vant tel å bruk ;)

Jaja, mæ ti kjæm råd, håpæ e ;D

Og... ha e ikke hatt dein her Asus Eee PC, så ha e jo ik kommen på nætt i dæ heile tatt... (men surt læll, når man e vant tel store saker ;-P knis )

Ha ei go natt =)

Klæm Linnie =)

Ruths datter sa...

Flott forandring,Trine. Er det hvitt hos dere? Det var tidlig. Ønsker deg en fin ny uke i det hvite.
Klem

Elin sa...

Det ble kjempe fint:)
Det er ikke så mye som skal til gitt:)

Ha en fin dag i snøen;)

Klem Ea

Bettum Villa sa...

Det ble jo kjempe fint!
Men uff så tidlig med snø.. Er absolutt ikke klar for snø enda, men jeg regner vel med at den dukker opp for første gang om snart en måned. Jul derimot gleder jeg meg veldig til!

Klem Madelén

Emidoras verden sa...

Ble kjempefint Trine!
Du er jo ei skikkelig malefrøken:)
Klem.

irina sa...

Du er bare så goooooo :) jeg håper jeg får møte deg en dag :)eller det skal jeg !!!
Ett sånn vakkert menneske må jeg bare få møte :)

og lsestakene ble kjempefine !! har ikke fått til å sende noe til din venninne....du skjønne vel litt koss det har vært her....jobbing...og sliten når jeg ikke jobber...ikke tid til noen...er ork til noe.

Klem fra mæ !!

Irina

Min stil sa...

Hei vennen.
Så flotte de ble. Utrolig hva litt maling og litt kreativitet kan gjøre. Lekkert ble det.
Vi sees om en times tid tenker jeg.
:) Susanne

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails