tirsdag 14. september 2010

Jammen ikke helt enkelt...

... som dokker ser, så har æ gått litt bananas me bloggen og utforminga..
Bli jo aldri helt enig om korsn æ vil ha den, å så tar det jo sååååå utruli lang tid...
Bare det at æ skulle sortere 162 blogga som æ følge tar jo si tid... hehe...
Jammen mæ nån blogga gitt..
Sånn går det når man bli totalt avhengig av livet i blogglandia!
Men så e det jo så gøy! Finn hele tia nye flotte og inspirerende blogga...

Som Jorid- Noe på hjertet, skreiv i sitt innlegg i dag:
Hvor mye av bloggen din tar du med deg inn i hverdagen? Er det noe dere prater om rundt middagsbordet, forteller dere om deres bloggvenniner og deres siste innlegg? Eller er det noe du holder for deg selv og bruker som ditt lille fristed?
(Trøkk på linken for å lese mer på hennes herlige blogg)


Æ skal vel innrømme at æ snakke mye om det æ både ser og les her inne... Snakke om jenten bak bloggan som om æ kjenne dem..
Høres nesten ut som mi kjære mormor da ho snakka om Glamour.. Ho snakka om serien akkurat som ho levde i den sjøl.. Førr kor mange Forrester menn skal egentli Brooke få unga me? *Flire*
(joda æ hadde en periode i min pure ungdom kor æ følgte me på intrigan... å æ har sikkert ikke gått glipp av nån ting på di siste 15 åran.....)

Ska vel også bare innrømme at æ va en av de som nekta mest å lengst og kanskje høyest når det kom til å legge ut privatlivet sitt på blogg.. Fikk da være grenser førr kor online man skulle være...Næh.. Facebook fikk være grensen..
...joda... sterk som bare juling... *flire*
Sa jo forsåvidt det samme om både facebook og twitter og...
Trur æ ska slutte å si sånt heretter.. førr æ vet jo at æ e så nysgjerrig at æ bare prøve...
Å hekta bli man..
Dessuten e det jo sånn den nye hverdagen e blitt...
Dagens sosialisering... Å man har vel aldri vært flinkere å holde kontakten me sine nærmeste enn det man gjør på nettet!
Gamle vennskap blir pleid og nye vennskap blir lagd... 
Å da e det jo viktig at bloggen e innbydanes, sånn at de som kommer innom vil trives, og ikke minst vil komme tilbake!
Førr alt i alt så e det jo første inntrykket som telle... E det ikke???

Ka me dæ da?
Har du egen nettsie, og ka som fikk dæ til å lage den??





7 kommentarer:

Vigdis sa...

Bloggen min lagde æ for mange år sida, som et album på nett for å dele bilda med venna og familie som bodde langt unna. Strengt tatt va det æ som bodde langt unna, menmen. Lagde en til blogg der æ la ut bilda av smykka æ hadde laga. På den tida leste æ ingen andre blogga. Så blei det en pause, til søstra mi tok opp igjen blogginga for to år sida. Da åpna det sæ en ny verden for mæ med interiørblogga, og æ bynte å lese flere. I mars i fjor børsta æ støvet av min egen blogg, og her e æ nu fortsatt. Huske ikke korsn verden va før alle bloggevennan... Og trur ikke det hadde vært like arti å pusse opp hus uten dæm heller.... ;)

Anonym sa...

Heia på deia:)
Bynte å blogge fordi gubben satt jo så evinnelig mye på pcn og spilte d der WOW møkka, haha...så han sa at æ måtte få mæ en hobby æ å...Så bynte æ nu å kjike på alle de her bloggan og ble bitt av basillen...fikk løst å lage min egen og vips så hadde æ mi ega sie:)
D e jo arti og som du sir man prate jo me folk som om man kjenne dæm...det e jo d som e så flott me d her egentlig...man føle sæ jo mer fri t å prate om ting, diskutere interiørtinga osv osv...
Syns d e vældi trivelig å stikk innom bloggen din:)
Selv om æ egentlig ikke kjenne dæ så trur æ nok du e ei vældi likanes jenta:)
Ha en fortsatt fin tirsdag:)

Klæm, Merete

♥ Linnie ♥ sa...

*KLEM!!!*

Ville legge igjen en kommentar,
men er helt lost for words.

Setter stor pris på deg og bloggen din iallefall :)

-Linnie ♥

Randi sa...

Hihi... ikkje alltid så lett å vera prinsippfast nei... :-) Men, er jo glad for at du ombestemte deg og begynte å blogge likevel...
Var vel ei veninne av meg som byrja blogge først, og så såg det jo så gøy ut at eg måtte prøve litt eg og...
Hadde nok ikkje rekna med at den ville ta såpass mykje tid og bli ein såpass stor del av mitt liv etterkvart, men er jo så masse hyggelege mennesker her ute... :-D
Klems

Trollmora sa...

Heia :)
Jeg er selv relativt ny i blogglandia og liker å holde dette litt sånn for meg selv enda... Ikke har jeg selv mange lesere og jeg er sikker på at jeg gjør masse feil i forhold til hvordan jeg følger de bloggene jeg følger, men det er jo sååååå arti! :)
Jo... jeg sier nok innimellom til mannen min.... "Du? I dag leste jeg jammen at......." så jeg har nok ikke denne verdenen sånn helt for meg selv... :)

Liker å lese bloggen din da! Er daglig innom egentlig!

Ha en god kveld!

Tutti - Mamma i flyt sa...

hei hei :) Blogging er min lille frisone. jeg diskuterer ikke så mye med andre om det jeg leser eller foretar meg her inne i blogglandia.

Bloggen har liksom blitt et sted hvor jeg kan tømme hodet for alle ideene og prosjekter. Ren terapi :D

Jeg synes også det er så koselig å bli "kjent" med alle de hærlige bloggedamene her inne. Slike som deg :)

Koselig å stikke innom folk for å se hvordan deres dag har vært og kjempegøy å få besøk og gode tilbakemeldinger og kommentarer. Det gir meg et ekstra lite smil hver dag :)

Håper du har hatt en kjempeflott dag så langt og får en strålende kveld videre!!

Klem fra Torunn

Pia sa...

He he, jeg skulle heller aldri begynne med blogging....men så starter man, og så blir man hekta...
Ha ei fin helg!

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails