torsdag 5. august 2010

En solskinnsdag i ferien min...

i sommer skal jeg surfe stå på vannski og bade
ja denne ferien tror jeg blir fin... 
I dag e nest siste feriedag, å uka går alt førr fort spør du mæ!
(telle såklart ikke me helga, førr helg e jo helg)
Hadde så mye plana før denna ferieuka, men typisk så har æ ikke gjort nå me de planan..
Egentli så har det vært veldi godt det og!
Har kun brukt tia på mæ sjøl.
"Ånkli" egoistuke *smile*
Så kan æ heller bruke hverdagen til å  surke over alt som ikke e gjort, å som skulle vært det!
Ja helst i går!
I dag e vi så heldi å få enda en ny sommerdag.
Egentli helt fantastisk at æ enda ikke har hatt på mæ bikini i år!
(ikke det at det e nå favorittantrekk akkurat)
Å æ som har kjøpt mæ ny..
Får heller pynte mæ en sein sommerkveld førr min kjære.. hehe!
 Nu ska æ slappetere litt mens æ vente på nabo"kjærringa" ska komme 
på formiddagskaffe!
Ja førr her e det bare å fylle ut feriedagan, så æ slepp å gå i gang me alt som 
egentli skulle vært gjort...
...sånn at æ kan si til min kjære at æ dessverre ikke fikk tid *smile*

 Til slutt en STOR
takk til alle som har løst å være med på give awayen min, 
førr alle de kjempekoselige kommentaran dokker skriv, 
til alle som vil følge bloggen min
og til de som hjelpe mæ å spre bloggen på facebook!
Keep up the good work  

Ps: Ønske du å bli naboen min, så ska huset til høyre (på øverste bilde) selges.
E fakisk 2 nabo hus som skal selges! 


Ønske alle en flott sommerdag!





3 kommentarer:

Unknown sa...

Takkerfor hyggelig hilsen på bloggen min. :)

Anonym sa...

Ntå... Driv du å stjæl??? He he, har vel "stjelt" de hjertan sjøl en gang i tida så det har jo ingen betydning:)
Ønske dæ en strålende dag, e på jobb lang uti ødemarka(Gratangen) så æ må springe.
Klem fra Elisabeth/Lykkelita!

♥ Linnie ♥ sa...

Koselig sommerbilde, m bare tær og alt :D

Ja, så lenge huset e fritt førr "folk man ikke ser", så høres dæ vældi fristanes ut å fløtt dit...

Vi har dessverre ubudne hybelboera hos oss... (Og jada, e veit dæ høres snålt ut).

Takk førr kjæmpekoselie kommentara på bloggen min i d siste :)

Halve morroa mæ blogging e jo å få tilbakemeldinge :D

Ser ut som dåkker har havutsikt.
Fra huset vi eie no, e d kun naboa og tre, korr enn man snur seg ;)

Savne havutsikta ;)

Klæm Linnie =)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails