søndag 23. mai 2010

Ny look...

Har så utruli løst på en ny look på bloggen min.. 
bli jo så vanvittig lei av den samme hele tia.. 
den e jo rett å slett KJEDELI! 
Men så e æ dessverre helt blank når det kommer til alt av muligheta man har før å endre den.. 
Bli så utruli fascinert av alle de flotte bloggan der ute,
som bare gir ett førsteinntrykk som gjør at du bare lese på den! 
De flotte bildan som legges ut, å ikke minst de inspireranesse innleggan.. 
Å førr en fantasi mange har!
Men man lære jo så lenge man leve..
Især av å sitt her inne å lese :)
Kunne egentli trengt mæ ett lynkurs i blogging.
Sånn at  æ visste ka æ holdt på me når æ kjenne at det e på tide me nå nytt :)
Så visst det e nån der ute som kan om sånne ting, 
så bli æ veldi gla om nån har løst hjelpe mæ ♥ 


post signature

1 kommentar:

Bettum Villa sa...

Synes bloggen din er fin jeg! :D Har lenge sett på bloggen din og tenkt, hvorfor får ikke jeg til sånt som henne?.. Men alle er vi forskjellige. Det er jo lov til å bli litt lei av noe som en har laget selv, nesten litt naturlig vil jeg si.
Som tips så vil jeg anbefale at du spør Camilla (Camillas vidunderlige verden) om litt blogghjelp... Og hvis du vil ha noen tips om bilderedigering så kan jeg alltids stå til tjeneste (selv om jeg synes at du virkelig kan mye fra før av).

Ha en kjempe fin morgendag. Og lykke til med bloggen.

Klem Madelén

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails