fredag 23. april 2010

Lykke i hverdagen..

I en travel hverdag kan det vær lett å glemme alt det gode vi egentli har rundt oss.
Og man har kanskje alt for lett førr å fokusere på det negative til tider..
Så i dag har æ henta litt inspirasjon fra den flotte bloggen til Mammadamen ,
der ho har laga hele 78 personlige  lykketips.
Kanskje det e nå vi alle burde gjort innimellom..
Tipset æ lot mæ inspirere av lyde sånn her:
..å lage et bilde som illustrerer din egen families lykke og familielykke. Bildet kan være lite eller stort, enkelt eller komplekst. Lykke er å samle minnene!






















Lykken førr mæ:
Hjemmet vårres
Den flotte kjæresten min og aller beste venn
Søskenkjærlighet
Gode venna
Sol & varme
Familien min
Bli satt pris på med feks blomster
Barnelatter
Spente & glade barn
Jula
Familiekos
Hyttekos
Ferieidyll


Ka gir dæ lykke i livet??
 

post signature

1 kommentar:

Mammadamen sa...

Så glad jeg ble for å lese innlegget ditt! Tusen takk for fine ord:-) Og så er det så herlig slik du skriver på dialekt! Blir alltid glad når jeg får mulighet til å lese dialekt!

Jeg vil også fortelle at jeg holder på å lage et personlig lykketips til deg. Jeg kommer på gjenbesøk:-)

Mammadamen

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails